hejjsan :)

Jag heter Frida Uhlin & äe 13 år
jag fyller den 17 januari
jag älskar djur , har två kaniner tre katter och en häst ,
kaninerna heter , josefine & puffen , puffen äe min och josefine äe min lillasysters
katterna heter , siri , dexter & jullan
hästen heter , strakur och han äe en islands häst :)
mina intressen äe att fota , rida , vara med hästar , data & kompisar :)
jag bor i sannahed , men kommer från leksand en ort i Dalrna :)
mina föräldrar äe skillda sp jag bor hos mamma , sen på loven så äe jag hos pappa :)
jag äe ju inte så där jätte duktig på att komma ihåg att blogga men jag ska göra mitt bästa okej <3
men jag kan säga så här , att jag älsakr min elinne ,
ja det äe hon jag har skappat blogg med ;)
det kommer handla om våran vardag , hästar & ja om lite allt möjligt , det äe som en ALLROUND blogg :)
// frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0